VLC sense moure’s del sofa

2 Juny, 2011

Quan estic a Barcelona, tant pel·lícules com sèries les veig al monitor de l’ordinador, que és prou gran per aquests afers, ajagut còmodament al meu sofà. Abans, però, tenia l’inconvenient que si volia modificar el volum, o passar el capítol sense haver-me d’esperar a llegir els crèdits, m’havia d’aixecar (i tots sabem que quan has agafat la postura bona, és un incordi!). Per això considero VLC Remote una aplicació imprescindible al meu iPhone.

VLC Remote és una aplicació que em permet controlar el reproductor VLC, que és el que faig servir habitualment i recomano a tothom, mitjançant l’iPhone i la connexió WiFi particular. En un principi precisa instal·lar un complement per al VLC a l’ordinador per tal de poder configurar-lo i ja està.

Si bé la seva versió gratuïta és molt bàsica i es basa simplement en els controls, ja és prou per les meves necessitats. I si he de trobar algun defecte, diria que perd massa sovint la configuració, pel que ja vaig desistir de reconfigurar-lo i seleccionar sempre la xarxa trobada que acostuma a ser la meva. Com veieu, una aplicació més que recomanada si la vostra pantalla preferida és el monitor.

Una resposta to “VLC sense moure’s del sofa”


  1. […] Paraulots « VLC sense moure’s del sofa […]


Deixa un comentari